Veel Oliveanen hebben op zaterdag 20 juni genoten van de afsluiting van het seizoen!
De Oliveodag is in korte tijd uitgegroeid tot een groot feest.
Geweldig weer, gezellige mensen, goede organisatie, een groot TV scherm en last but not least een overwinning van 5-1 op Zweden!
Vanaf 13.00 bonden de senioren de strijd aan in een onderling toernooi op halve velden.







Te warm? Welnee. Een afkoel zwembad direct naast het veld!

Ondertussen hadden de vrijwilligers het terras voorzien van een buitenbar en passende versiering.


In de avond was er voor de mee-eters een BBQ van “De Koning”
In het begin van de avond werd de Oliveo Familie alleen maar groter door een toestroom van jonge spelers met vaders en moeders, broertjes en zusjes.
Hoofdgerecht: Nederland-Zweden

Proefjuichen:


En echt juichen!

In de rust even afkoelen.




En limonade in overvloed.
Dank aan alle vrijwilligers die deze avond tot een geweldig slotakkoord voor het seizoen hebben gemaakt.

